Effektivt salgsverktøy

En god og definert salgsprosess er avgjørende for at du skal lykkes med salg. Et godt CRM-system er et effektivtsalgsverktøy som effektiviserer salgsprosessen og hjelper bedriften nå sinemål.

Kundeoppfølging med CRMOffice

CRM-system som salgsverktøy

Et salgsverktøy kan være så mangt, mener i stor grad noe som hjelper deg å effektivisere salgsprosessen og finne potensielle kunder. Som et salgsfremmende tiltak er derfor bruk av et CRM-system genialt. Et slikt verktøy vil støtte opp prosessen fra prospektering til salg slik at bedriften enklere når sine mål.

 

Et CRM-system er et digitalt verktøy som gir deg oversikt over kunder, prosesser og prestasjoner, og er dermed et effektivt verktøy for å samle leads og prospekter. Det gir deg den nødvendige innsikten fra de ulike avdelingene i virksomheten, slik at dine ansatte enklere kan forstå kundens behov og dermed skape dialog som fører til økt salg.

 

Dagens kunder er mer opplyste, og for å lykkes med salg er man derfor er man avhengig av effektiv kundeoppfølging som skaper tillit og gode kunderelasjoner. Det er også nettopp derfor CRM-løsninger er geniale salgsverktøy.

Kundeoppfølging med CRMOffice

Effektivt verktøy for B2B-salg

CRMOffice er et effektivt salgsverktøy med en kundedatabase som gir deg full oversikt over nøkkelinformasjonen til alle norske bedrifter. På den måten kan du legge en god strategi for en B2B salgsprosess. Verktøyet sørger for at nye og potensielle kunder får så relevante tilbud som mulig – nettopp det som er hensikten til CRM.

 

Med søkefunksjonen er det enkelt å finne frem til de kundene du er på jakt etter. Spiss søket etter ønskede kriterier og finn frem til potensielle kunder i analyseverktøyet. Søkeresultatene kan du enkelt eksportere til salgsteamet eller bruke i markedsføringen.

Kundeoppfølging med CRMOffice

En godt utviklet salgspipeline

Som et av Norges enkleste og mest oversiktlige salgsverktøy får du full oversikt over salgene med hva som ligger i pipeline for salg og hvilke salgsaktiviteter som er planlagt fremover i tid. Når alle i tillegg har tilgang på den samme informasjonen, får salgsteamet god oversikt og salgsstøtten de trenger for å effektivisere arbeidsdagen.

 

God flyt og effektivitet gir gode resultater, og med riktig salgsverktøy kan du løfte salgsprosessen i din bedrift.